Eftermiddag

Jag har idétorka till mina inläggs-rubriker...så det blir aldrig några roliga ^^ Då vet ni det..
___________________________________________________________________________________

Iallafall....halv sex drar de iväg till Emma för översovning och Wii-spel! Hoppas Jennifer också kunde komma dit idag.

Vill bara påminna er om att Alexander Rybak kommer till Så ska det låta den 16 April. Alltså om 11 dagar!! Glöm ej! Ni får inte
missa ett sånt här tillfälle! ;)


Jag har inte så jättemycket att berätta idag, det blev lite blandad information, men det blir nog mer imon efter "Partyt" hos Emma ;)

(Väldigt mycket länkar, hehe^^)
Nu ska jag nog förbereda mig för en dusch!
Ha en fin dag!

P.S: Besök gärna Jennifer's blogg. Hon har inga besökare och inga kommentarer. Det skulle nog betyda mycket om hon fick lite status här i bloggvärlden ;) Puss!

Kommentarer
Postat av: E

Kommer bli kuuuul :d

2010-04-05 @ 17:42:19
URL: http://photobyemma.blogg.se/
Postat av: jennifer

Oh, tack v´för den ! "O Jag hade faktiskt 14 sidvisningar häromdan,, så säg inget,, försök inte göra så att jag framstår som en idiot i blogg världen,, puss äslkling ! :D(L)

2010-04-07 @ 22:01:49
URL: http://ottosjennah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback