Mer :)

Jag la nyss ut bilder från min, Jasmine, och Emmas fotodag. Vissa ville se mer bilder från det. Så här är några till ! :D


SötisEmma!







Fräckt !

Emma

Jasmine

Jag & Jasmine skapade band, vi tänkte söka in till talang och uppträda. Jag som sångare, Jasse som..grejsimojs-spelare med alldeles eget solo! ;) Haha..jag vet, ni kanske inte fattar men jag o Jasse gör det^^

Mot Willys !

Emma :)

Nu får det räcka!! :) Haha, ne men orkar inte lägga ut fler xD
Är inte på humör för fler, för nyss råkade jag radera min spotify-lista :O Nu minns jag inte vilka låtar o är så Jä..*pip*..a trött! :(

Ni får njuta av de bilder ni fått se, hoppas detta duger. Ses imon!

Kommentarer
Postat av: jasmine

och nu... solo! haha <3

2010-04-16 @ 16:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback