Någon som vet....?

kan ni som vet, säga några bra redigeringprogram som är enkla, billiga/gratis, lättlärda och ger bra resultat? Det får gärna vara internetsidor som är gratis också ! Jag redigerar bara på den sämsta sidan ever!! Picnik.com ! Det segaste, sämsta redigeringssidan jag vet.

Om jag ska bli en proffsig fotograf vill jag gärna kunna hantera dom efteråt så det blir bättre. Skulle uppskatta tips ! :D <3


Redigerad på Picnik. Jag har ju självklart gjort mitt bästa, men är inte nöjd på låånga vägar! :(

Ha det !

Kommentarer
Postat av: Little me!

Nej tyvär så vet jag ingen annan sida, förtom den du redan vet, sämsta!!:D



SV:Always, haha...jag bor bara med min mamma och hon har hört mig skrika många gånger framför tv, hon bara strattar...hehe:D

Allt han gör är gulligt, undra hur det kommer gå med språket...hehe:D

2010-04-15 @ 07:25:20
URL: http://veggotallrik.blogg.se/
Postat av: Emma

Men pixlr.com har jag ju sagt!x)

2010-04-15 @ 23:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback