Blixtar och dunder, magiska under!

Det åskar och blixtrar ute nåt så vasligt mycket! En blixt träffade ett berg typ 200 meter bort ! Hjäälp!
Det spöregnar och man kan verkligen höra det knepprande ljudet vid fönstret.

De jag tycker mest synd om, är kaninerna. Som är UTOMHUS i sina uteburar! Shit! Tänk vad hemskt det måste vara för dem! Jag känner bara för att ta in dem och mysa med dem. :love:

Sitter här ensam och har inget behov just nu till att sova. Har sovit bort mitt sommarlov, så varför inte sova bort resten av det? ;)

Under denna tid då jag har skrivit detta, och det har ungefär tagit 5 min, har det blixtrat 7 gånger! Shit! Nära och ofta!!! Det som är Fredag den 13:e nu !! Hur ska detta sluta !?


Kommentarer
Postat av: E

OMG?!

På rammenberget eller?

2010-08-13 @ 08:01:25
URL: http://photobyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback