Late Update

Hej allesammans!

Ledsen för den sena uppdateringen men, har varit hemma ifrån skolan idag pga att jag är lite sjuk. Hoppas det går över tills imon.

Faktiskt så har jag inte uppdaterat sen i förrgår, såhär tyckte jag om Remember Me...:

Jag följde Veggotallriks råd, genom att gråta ;) Och höll med henne om att den var otrolig. En av de bästa filmerna jag har sett faktiskt, och Robert som spelar så bra !! Jag gillar faktiskt drama-filmer. De beskriver verkligheten, på ett...underhållande sett (eftersom det är film). Det är definitivt en film som kommer att hamna bland DVD-filmerna så småningom! :)



Kommentarer
Postat av: E

Jag ääääälskar!

2010-08-31 @ 19:25:47
URL: http://photobyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback