Lördag...

Tjenare!

Idag är en sån där dag, där man bara kan va för en stund. Jag har legat vid tvn en stund nu och tittat på Chuck. (repris)

Imorgon, Söndag, ska jag till Jasmine och vi ska äntligen se Remember me , med Robert Pattinson i huvudrollen. Wiiihiii! :)

Blir ett litet kort inlägg idag bara för att ni ska veta var ni har mig. Sen ikväll, mys med familjen framför tvn och kolla på Bröllopsfotografen som går på fyran :) Har inte haft möjlighet att se den förrän nu, så det ska bli kul!

Ha en bra lördag och köka mycket godis!! ;)


Kommentarer
Postat av: little me!

OOO Remember me, är så jäkla bra.

Jag har aldrig gråtit så mycket åt en film som jag gjorde när jag såg den.

Och Robert är så bra och så jävla sexig i den filmen.

Du kommer bara älska den!!!

Kram<3<3

2010-08-28 @ 17:41:43
URL: http://veggotallrik.blogg.se/
Postat av: Anonym

2010-08-28 @ 21:19:31
Postat av: E

Men jag skulle ju också få se den med er...? :'(

2010-08-28 @ 21:20:08
URL: http://tasteofemma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback