Rolig dag med Emma, Otto & Åke

Idag vaknade jag tidigt för att snabbt logga in på msn efter att jag bestämt msn-träff med Emma kl9-10 ungefär. Sedan fick jag snabbt äta och ta en dusch, för att sedan träffa Emma och hämta de små söta hundarna Otto och Åke som vi skulle passa. jag fick Otto, den lite större hunden, men tyckte det passade att jag, Otto, fick hålla hunden Otto :)

Vi var i en hundgård i undefär en timme. Vi spelade in en liten film som ni kan se här nedanför.
Sedan gick vi och tog oss en snabbtitt på P96 som hade match på ÄIK fotbollsplan. Efter det, fick vi gå och lämna hundarna och drog vidare hem till Emma och spelade in en liten egen version av Alexander Rybak's låt Oah. Blev riktigt lyckad! Den kommer jag lägga ut lite senare, eftersom Emma håller på att ladda över den till Youtube nu! :D Ni kan även besöka vår gemensamma "nördkanal" på youtube där ni kan följa oss och se hur knäppa ideér vi egentligen har.

Pust! Mycket att skriva nu, men om ni klickar här, kommer till till NerdsproductionsX , vår Youtube-kanal!

Har inga bilder ifrån dagen, men somsagt, ni kan se hund-videon här, och sedan besöka Emmas blogg och kanske be henne lägga ut om ni verkligen är dö-intresserade, men det tror jag knappast ;)
Besök den här!

Långt inlägg, kanske inte så mycket intressant. Men, bloggar är till för att vara lite halvdassiga, eller hur? ;)

Imorgon börjar skolan, så ska förbereda mig genom att lägga iordning mina kläder, min väska, lägga fram 12 pack-Loka flaskorna som jag köpte idag påväg hem med Emma och ställa klockan på 06:30 :)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback