School today!

Om ca 40 min, börjar jag gå mot skolan igen. Där det innebär mycket läxor, tidiga monar, för lite fritid men mycket vänner! Ska ta med mycket till skolan idag. Min storasyrra som börjar på Gymnasiet iår, har glömt lämna in en hel bunt med skolböcker som jag tvingas lämna. Sen har jag ju det här 12pack med Loka naturell också som ska pryda skåpet nu i några veckor. Även den är tung och jobbig att bära. Det är min resa dit! xD
Nu ska jag sminka mig och ta bort min handduks-turban från håret, sen se till att jag kommer härifrån i tid och inte sitter kvar här vid datorn... Puss! :love:

Kommentarer
Postat av: E

Jag tar ed mig sex styckna idag, och sex i morgon ;)

Ses snart!

2010-08-23 @ 07:39:55
URL: http://photobyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback