Stressigt

Hej alla bananer... eller oj, vad säger jag!? Jag menar, läsare xD Kanske skrämde iväg er nu..

Iallafall, idag hinner jag inte med att blogga, jag har väldigt mycket stora projekt under veckan, så det kan bli få inlägg innan Jullovet, men det klart, ni har väl också fullt upp med att pynta, plugga och köpa färdigt alla julklappar. Det är mycket som ska hinnas med före jul. Det är faktiskt min bästa högtid. Allt och Alla är mysiga och allt blinkar och lyser i mörkret. Jättefint! (Y)

Nu ska jag sova, har Matteprov imon och sen NO och Svenska till torsdag och fredag. Dessutom ska man hinna med att köpa en julklapp för 100 :- till vår julklappslek. Så mycket att göra nu.

Hoppas jag inte gjort er deppiga efter att lagt över allt på er ;) Men det hoppas jag ni tål.

Ta å sov nu, god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback