MIIIINA !

Ni som är intresserade, kan alltid ta en titt på dessa videos jag länkar till från youtube :)

Detta är mina egna filmade klipp från hans uppträdande i Nordstan(Göteborg) och konserten som var på kvällen i Lorensbergsteatern(Göteborg)


Fairytale-Nordstan


 

Visa vid vindens ängar-Nordstan


 

 

Fairytale-Lorensbergsteatern


 

Rysk låt, Kiss & Tell m.m-Lorensbergsteatern


 

Funny little world (Del 1/2)-Lorensbergsteatern


 

Funny little world (Del 2/2)-Lorensbergsteatern


 


Roll with the wind-Lorensbergsteatern



Kommentarer
Postat av: Milda

jag va på den konserten i göteborg! fast Alex saknade oss i nordstan dock

2010-03-05 @ 17:30:21
URL: http://mildaviolin.blogg.se/
Postat av: Ottilia

Svar till Milda:

Åh, vad kul!! :D Jag satt på 2.a raden, egentligen skulle det varit 1:a, men eftersom handikappade skulle vara längst fram så blev det så :)

Han kom fram till oss på Funny little World!!



Vart satt du i publiken? :D

2010-03-05 @ 17:46:36
URL: http://rybaklover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback