01:06 AM

Har tråkigt nu på kvällen, så tänkte skriva ett litet inlägg, men så kom jag inte på vad jag skulle skriva. Vad gör man inte för att ha roligt när man klantigt vänder på dygnet nu på sommaren? :)

Jag tänkte så det knakade, så nu gör vi såhär. Jag reklamerar min Youtubekanal :) Där har jag lagt upp 10 filmklipp från mina träffar och konserten med Alexander, Plus en liten fanvideo men den e väääldigt B :)

 

Klicka på bild-ikonen för att komma till min YoutubeKanal.

P.S Jag brukar inte bara använda Rybaklover som "smeknamn" på nätet. Utan även Jennahsotto som ni ser. ;)

 

Tråkigt, meningslöst och ointressant?

Jag säger bara:

I don't care! This is my blog and I write whatever I want here. I know the password! ;)

Så svarar jag på oviktiga kommentarer! :D Hihi!

 

Sov gott! Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback