Home sweet Home

Tillbaka från campingen i Skrea :)

Det har varit en riktigt mysig vecka med familjen. Är helt slut nu, så orkar inte berätta så mycket men här är lite bilder :) Eller jah....lite och lite....BILDBOMB !











Vi är inte som alla andra....
Alla hade peruker på sig, men har inte fått något klart besked om jag har tillåtelse att lägga ut bilder på dem.



Birds are flying over Europe's skies.....




Jo, jag tog över 600 bilder under denna resa, men det hade blivit lite tjatigt för både er och mig så, vi skippar det va? ^^ Detta får räcka :)

Nu ska jag mysa lite med pappa, som vi inte fått träffa så mycket under veckan ;)

Godnatt och puss ! :love:








Kommentarer
Postat av: E

Sånna skor har jag :D

2010-07-07 @ 22:12:57
URL: http://photobyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback