18 år! Grattis Linnea!

Heej allesammans!
Idag fyller det största syskonet i familjen år, 18 år! Nu blir hon myndig och kan när hon vill, flytta hemifrån!
Grattis, Grattis, Grattis !
Ikväll ska hon ha en tjejmiddag för att fira denna händelse. Då ska resten av familjen åka till landet och övernatta där, mysigt ! Sen på lördag åker vi hem igen.
Nu...söndag!! Den bästa höjdpunkten på veckan! Nordstan (förhoppningsvis med Emma) och se på Alexander Rybak som har en liten minikonsert samt singering efteråt. Precis som förra gången :) Anna ville också följa med, självklart får hon det, för mig iallafall, men jag är liiite orolig eftersom hon brukar göra narr av honom...hmm....*
Sen på Måndag....då blir det Alexander igen! Fast på Liseberg, Lotta på Liseberg alltså! DÅ ska jag och Emma dit...haha! Det är bara jag och Emma som gillar Alexander. Väldigt synd tycker jag, eftersom det är roligare att gå, ju fler man är. Men, det är ju inget man kan tvinga folk till ^^
Puhh! Mycket att skriva känner jag, hehe. Men, det gör väl inget. Ni kanske inte läser allt ändå, men för er som gör det, så....är det.. bra ! :D
Här är lite info om Söndag, för er som bor nära Göteborg, eller för er som vill åka flera mil för detta evenemang.

Kommentarer
Postat av: jasmine

jag hade kunnat vara med på månfag men jag orkar inte sitta där hela dagen ^^



Men jag kom just på en sak... du tänker köpa skivan på sigeringen va??? OM du gör det får vi köpa ngt annat till dig ;)

2010-06-18 @ 16:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback