Imon smäller det!

Åh! Är så sprallig idag! Känns inte som jag kan vänta längre, äntligen sommarlov ! :D
Allt har gått så fort så det känns inte som att det är tid för det nu. Men, härligt ska de bli !
Har köpt kläder tills imon :) Klänning från Gina Tricot som jag tycker är jättefin :) Har ännu inte köpt skor än, så ska göra det med pappa senare idag.

Bild på klänningen finns nedan. ↓


Framsida                                                                  Baksida

Snart börjar man 8:an då :) Spännande! Dock känns det lite stressande eftersom vi får riktiga betyg då, men det har ju gått bra hittills så det ska väl gå bra nu med :) Nu ska jag äta! Ciaooo!



Kommentarer
Postat av: little me!!

Shit vilken fin header du har fixat:D

Den förra va också as fin.

Undrar om du ka hjälpa mig med min nya??

Har bilder och en bild hur jag har tänkt mig...asså om du vill:D Det skulle va en som skulle det, fast vet ej om hinner:P Men asså om du vill kan du hjälpa mig??



Kram.

2010-06-09 @ 22:07:28
URL: http://veggotallrik.blogg.se/
Postat av: little me!!

SV: men den ee jätte fin.

JA, men det ee lungt,

Kan skicka dig bildern kanske...har ju dom klara och så har jag en bild där det visar hur jag har tänkt. Men det ee bara headen jag vill ha ny, resten runt om med noterna och så vill jag ha kvar.

Men du får inte blir ledsen eller så för jag har frågat en till men hon har inte svarat än...men asså om di vill så kan du försöka. Ge mig din mail i fall du vill att jag ska skicka bilderna.

KRAM!

2010-06-10 @ 15:20:23
URL: http://veggotallrik.blogg.se/
Postat av: Felicia

Men vilken hrälig och fin klänning! :) hoppas du har det bättre än jag har det i sthlm , här spöregnar det... inte kul! :(



sv.. jajamen.. och imorgon ska jag dit.. haha ja du får kika ;).. och (Y) :D



PUSS

2010-06-11 @ 10:10:05
URL: http://fjaelkis.blogg.se/
Postat av: Felicia

JAPP. jag är taggad :D



PUSS

2010-06-11 @ 22:33:28
URL: http://fjaelkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback