Inlägg nr 111

Nytt inlägg !

Idag dissekerade vi bläckfiskar på NO:n ! :D Jättekul, faktiskt ! Inte alls så farligt som de flesta tyckte...vissa va rent ut sagt jävligt löjliga ! Men, som sagt, det var skojj!

Gud ! Har ni märkt hur varmt det är ute? I och för sej, det går ju inte att missa direkt. Jag har fått dra ner persiennerna nu medan jag sitter och studerar till NO-provet på fredag, matte-provet på torsdag och engelska-glosorna tills imon.....usch, det går ju inte att koncentrera sig om det är för varmt. Ett tips, drick mycket i värmen !

Nu ska jag fortsätta studera..eller plugga som det kanske heter, men det låter mer professionellt med studera, tycker jag. ^^

Aja, ha det bra! Tjiiaooo !


Kommentarer
Postat av: jennifer :)

Men , tänk att om du skulle dö skulle vi skära upp dej och titta på ditt inre ,, ohh, kolla , hjärnan var inte alls så kletig som jag trodde, ursäkta för den men alvarligt, enlig min åsikt är dej hemskt :o

Även dem äkliga jävlarna på botten , må villa i frid . . .:(



Men tur för dej att du inte var så rädd för dem , är glad för din skull . puss (L)

2010-06-03 @ 16:56:49
URL: http://ottosjennah.blogg.se/
Postat av: anna

phhö dom var ju slemmiga och luktade gammal fisk!! fan heller att jag skulle röra den där saken med mina händer!!! IIIIOyyyooouuuuooooowww!!! FYFYFYFYFY

2010-06-07 @ 16:39:22
Postat av: O

Sv Anna: haha du överreagerar bara xD Du har ju käkat dom, vf klagar du? :P hahahahah !

2010-06-07 @ 17:33:04
URL: http://rybaklover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback