Konstig känsla i magen!

Sitter här och lyssnar på Jeff Buckley's verison av Hallelujah . Fantastiskt bra, bättre än orginalet tycker jag. En sån låt jag aldrig kan tröttna på. Iallafall....nu är det mindre än ett dygn kvar tills vi äntligen kommer att få se Alexander LIVE igen! En väldigt konstig känsla i magen. En ovanlig också eftersom inte detta brukar hända så ofta i mitt liv. Ärligt snack, en enda gång. ;)

Men nu, sitter jag här och tänker tillbaka till den 25 Oktober....och dagen innan...gud asså! Känns exakt som ikväll...pirrigt, känns osant men med stor glädje och längtan :)

För att säga detta på ett enklare sätt och som en sammanfattning så känns det väääldigt bra :)


JAG LOVAR ATT LÄGGA UT ETT INLÄGG IMON KVÄLL!! PROMISE! MED BILDER!

Här får ni en bild från förra året! :love:



:love: :love: :love:





Kommentarer
Postat av: E

LOVE! <3

2010-06-20 @ 11:10:20
URL: http://photobyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback