Ny kategori med dagens outfit..? Njeee..

Enligt min åsikt är hela grejen med "Dagens outfit" väldigt onödigt för min del, så jag tror jag avstår från en sån kategori. Om jag nån gång visar upp min klädsel, är det vid väldigt speciella tillfällen. Jag varierar mig inte så mycket när jag byter kläder. Ni skulle tillslut kunna hela min garderob utantill, hehe^^
Nu vet ni läget iallafall. Men, OM jag nån gång skulle skapa en sån kategori, ska den inte heta Dagens outfit. Det låter så typiskt en blogg. Kanske "Dagens klädsel" eller något liknande.

Nu ska jag dricka lite vatten (håller på att törsta ihjäl här i hettan), sen kanske schteka lite på studsmattan och lyssna på lite musik :) Ciaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback