Så himla trött på Aftonbladet!!! >:(

Aftonbladet är så himla taskiga och försöker lirka fram varenda sak om vad som händer omkring Alexander. De har lagt ut bilder och videoklipp om gårdagens händelse! Fy fan! Stackars Alex!
Om han inte kan hjälpa att han blir lite arg ibland så ska man väl verkligen inte lägga ut det så alla kan se det ? Man ska inte lägga ut sånt överhuvudtaget! Jag tror knappast någon blir glad av att se det videoklippet.


För er som blev lite nyfikna nu, ledsen, men om ni nu så gärna vill se så får ni gå in på Aftonbladets hemsida, men jag tänker verkligen inte länka! :(

Och den som kommenterat detta på mitt senaste inlägg verkar inte heller så himla schysst! :(







Kommentarer
Postat av: E

HAr de lagt ut videoklipp?!

fy fan.

2010-06-22 @ 18:57:06
URL: http://photobyemma.blogg.se/
Postat av: Felicia

flåt.. tror inte at ngn kommenterat det.. du ;)

Problemet är ju det att jag gillar alex, det gör jag.. men han verkar ju vara lite psykisk sjuk.. han borde nog söka hjälp.. vilket han redan gör, men iaf det är lite sjukt att han är så aggresic detta är hans andra utbrott. om inte mer...



synd att du inte fick se hnm sådär :P



PUSS

2010-06-22 @ 21:29:25
URL: http://fjaelkis.blogg.se/
Postat av: Felicia

Sv. ja ngt är det ju iaf, det är ju inte normalt... Och hans pappa som säger attt det inte är ngn fara det är ju inte rätt! Som charlotte sa en sådan perosn mår inte bra, behöver hjälp... tror att det är riktigt sant!

Vå lille norrman får tygla tlls sig.. hoppas att han mår bättre snart! :)



PUSS

2010-06-23 @ 12:01:52
URL: http://fjaelkis.blogg.se/
Postat av: little me!!

SV: ja fy fan! Låt han bara va.

Och man ska inte sparka på någon som redan ligger ner. Ja det känns så när dom garvar åt, jävla idioter!



SV:hehe, japp jag diggar när han snubblar i trappan och han vänder säg om och ba: What?!



SV:Ja, alla låter är värkligen helt olika varandra!

KRAM!!

2010-06-23 @ 17:01:28
URL: http://veggotallrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback