Festivalborg 2010

Vad kul det var igår! Trodde inte Festivalborg kunde vara så kul, asså! Emma hade med sig sin Nikon D60, så jag tog inte med mig min. Skulle vara onödigt att gå runt med två kameror.

Vi träffade Erik Grönwall och fick autograf, kram + bild !

Ahm va ju bäst, asså! Ahm kommer fram till Erik :

Ahm: Får jag röra ditt hår?
Erik: Klart! Rufsa till det hur mycket du vill!


Haha, att hon vågade! Vi hade skojat om att hon skulle göra det eftersom hon tyckte att hans hår var så coolt. Helt plötsligt såg jag någon som rufsade i hans hår. Det där är ju.....AHM! xD


Här är lite bilder! Tagna av Emma Svärd! Enjoy!

Jag och Erik!

Ahm som rufsar Erik's hår!

Jag och mina polare!

Jag och Erik!

Jasmine och Erik!

Emma och Erik!

 

Söta bilder, va? Jasmine's kusin var också med och fick ett kort tillsammans med Erik, men vet inte om jag får lägga ut den.

 

Det var iallafall en rolig kväll! En oförglömlig en!

Men bara så ni vet, jag har inte glömt Alexander Rybak ! <3


Kommentarer
Postat av: jasmine

As kul! ERIK GRÖNWALL <3

2010-05-01 @ 15:59:16
Postat av: Ottilia

Sv Jasmine: Ja! Väldigt kul! <3 Erik <3

2010-05-01 @ 16:30:58
URL: http://rybaklover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback