Kalas + Jennifer

Nu är det pappas tur att ha oss hemma hos sig igen :) Ska bli kul att träffa honom :) En vecka kan kännas så lång ibland, särskilt på sommaren.

Idag fyllde Michelle ( min "bonussyster" ) 16 år. :) Grattis ! Vi åt först pizza tillsammans, gott :)
Jennifer var med vid denna ceremoni. Jag kommer till det senare. Sen kom Michelles farmor och farfar och alla vi åt god hemmagjord tårta :) Jättegoda ! ( 3 st ).

Nu...iallafall...Jennifer var här lite innan, vi hoppade studsmatta och fantiserade om molnen. Vi...eller..snarare Jennifer såg ungefär 3 drakar..:S Hehe :) En såg iallafall ut som draken i Bamse ,, haha ! Iallafall....sen åt vi somsagt pizza. Jag o jeje delade på en. Efter pizzan gick vi upp o spela lite musik och blåste ballonger till "partyt". Efter det firade vi Michelle, sen tårtan !

Detta var min dag ^^ Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon. Ska hinna till pappa o hämta idrottsväskan innan skolan...puuh...hur ska jag orka gå upp så tiiidigt ?? D:

Ha det bra nu iaf ! Kram !



Kommentarer
Postat av: Felicia

Men vad kuul. partay är alltid kulijul jag var också ute.. kanske lite annorlunda xD :P

2010-05-23 @ 23:29:05
URL: http://fjaelkis.blogg.se/
Postat av: Felicia

sv.. haha ja det var ju det ;D hahhah hoppas du sover sött!

godnatt PUSS

2010-05-24 @ 23:30:03
URL: http://fjaelkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback