Kul dag med Jennifer <3

Idag direkt efter skolan, gick...eller ja...sprang jag och Jeje ner till bussen. Klockan var 5 i tre och bussen gick 8 över ! Bråttom, bråttom ! Vi som skulle köpa busskort till Jennifer innan vår bussresa.
Som tur var hann vi och var i rätt god till mot slutet. Så innan bussen hann komma, sprang vi in i kiosken och köpte 5 klubbor :P

Jennifer hade aldrig varit i vår nya lägenhet innan, förrän nu då :) Hon tyckte det var fint ^^
Vi sjöng singstar, spelade Buzz och hade det riktigt roligt ! :) Tyvärr tog vi inga bilder under kvällen.

Nu är klockan 00.13 och jag ska strax sova. Är en nattmänniska som ni säkert känner till :P

Imon ska jag och Jasmine ta kort på ett springlopp. Vi tar med våra systemkameror och fotar loppet och såklart vinnaren. Ska bli riktigt kul ! Vi ska samlas där kl 11.00 så jag måste sova nu.
Gå in på deras hemsida här !

Ha det bra så ses vi imon. Då kan det finnas möjlighet till att lite bilder från dagen kommer upp, men det är inte säkert. Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback