Inlägg !

Hej alla som snart ska sova !

Jag ska sussa kudde jag med snart. Ska bara fixa iordning lite för imon och duscha :)

Idag hade vi Elevens val i skolan. Det innebär att man får några saker att välja mellan som man får arbeta med under hela dagen. Jag och mina polare tog Film och regi. Vi spelade in våran efterlängtade parodi på New Moon (Twilight-serien, film 2). Det blev väldigt lyckat.
I slutet av dagen trodde vi att Jasmine hade spelat över hela bandet. Shit vad all kändes meningslöst ett tag. Sen hittade vår ledare 10 min på bandet. Hurra !
Emma hade med sig systemkamera så vi tog lite bilder "behind the scenes" också :) Hon lägger nog ut dom i sinom tid. Besök hennes blogg här !
Jag såg förj***lig ut som Edward Cullen (Robert Pattinson). Inte ett dugg likt, men kul va det !

Jag känner att detta kommer bli ett ganska långt inlägg, men det gör la inget ?? :P

Idag tog jag lite kort på mina kära syrror som gungade lite utanför vår lägenhet. Jag tror inte jag får lägga ut dom, men medan jag gjorde det, tog jag lite andra naturbilder. Inte så många, men här finns 3 st ! Ni kan titta på dom när dom läst igenom resten av inlägget. Men, lugna. Det är ändå slut nu ^^

Här är bilderna! Enjoy!

Vi har så fina buskar utanför vår lägenhetsrad. Så lätta att fota !

Fint träd <3

Buske !

Träd !

Nu ska jag sova ! God natt !


Kommentarer
Postat av: TESCHO - Webbdesign och mycket mer

Svar: Tack så jättemycket!



Man brukar oftast kalla det för browser-ikon eller något liknande. Jag har skrivit om det här: http://tescho.se/hjartlig-ikon-till-din-blogg/ :)

2010-05-07 @ 12:53:56
URL: http://tescho.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback