Oah - ny singel !

Ja ! Äntligen lite uppdatering från Alexander Rybak !! :D Idag på rasten lånade jag och Emma en dator och satte oss och lyssnade på NRK P1. Det var lite snack med Alexander och sedan spelade de upp hans nya singel "Oah". Sitter och lyssnar på den nu till o med, medan jag pluggar inför engelskaprovet imorgon bitti. :)
Jääättebra låt tycker jag !! :D
Retar mig bara lite att han sjunger "Moa", hehe ^^

Några har redan lagt upp premiärvisningen för Oah på youtube. Klicka här för länk ! :D

Fick idag även reda på att Alexander's album släppts i affärerna den 7 Juni ! :D ( Nära min födelsedag, som är 11 Juni ) ^^
De har ännu ingen titel på albumet, men det kommer nog snart :)
Har lovat mig själv en sak, att inte lyssna på albumet förrän jag har skivan. Alltså inte på spotify, från vänner eller nånting. Det är för att inte sabba den härliga känslan med skivan, annars är det ju ingen idé att köpa den. Så är min åsikt :)

Nu...måste jag fortsätta plugga engelska...men GLÖM INTE FÖR ALL DEL ATT KÖPA SKIVAN !
Ha det <3


<3 Alexander Rybak <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback