SOOOOL!

Äntligen ett riktigt soligt väder med lite moln på himlen och en sol som gör att man får sig lite solbränna nu till skolavslutningen ! Har solat i ca 1 ½ timme nu, dock inte hela tiden, men i små doser. Har blivit lite röd-brun på axlarna iallafall :) Jättehärligt väder, tips, gå uuuut!

Snart åker mamma och Janne och handlar mat till kvällen grillning. Första gången iår för oss med familjen. Mysigt ! Det blir eh...något kött och friterade pommes...just det, man får inte glömma den goda salladen också :) Jordgubbar också :)

Vad ska ni göra denna härliga lördagskväll? :)

Jag ville så hiiiiimla gärna fota lite blommor som ploppat upp i vår gräsmatta, men så är kameran hos pappa. Jag tänkte innan jag åkte till mamma, "Jag kommer nog ändå inte vilja fota i helgen". Typiskt ! Alltid tänker man så när det rätta tillfället finns ! Janne har nu klippt gräset så blommorna finns inte kvar mer..:( buhuuh!

Nu ska jag duscha, bädda sängen och städa rummet och sen äta då :) Ha en fortsatt solig, varm och bra dag !!! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback