Tema Fors imorgon

Imorgon drar de iväg till Forsvallen med 7:orna. Hoppas det blir fint väder så man slipper ha jobbiga stövlar som inte existerar eftersom jag inte har några xD

Tema Fors är något alla på min skola/högstadiet får uppleva. Jag vet inte riktigt vad man gör och vad som är syftet, men man gör lite olika saker, är på olika stationer och tvingas bära med sig egen matsäck. Ursäkta för all denna negativitet, men jag tycker verkligen inte detta ska bli kul ! :(

Jag, Ahm och Anna tar 08:31 bussen till Forsvallen imorgonbitti. Skönt med en halvtimmes sovmorgon, men ändå. Ändå jobbigt ! Därför längtar jag så efter sommarlovet, tänk, sovmorgon vaaarje dag, ligga och lyssna på Alexander's nya album i solen o bara schteeeka :) Vad härligt det kommer bli :)


Oj, vilket långt inlägg det börjar bli, ibland går det bara inte att sluta skriva oavsett om det är intressant eller inte. Hursomhelst måste jag ta hand om min tvätt och spela lite Sims 3 nu, så jag är gaaaanska busy ;) Ha det bra !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback