2 saker jag saknar från 2009

Idag på engelskalektionen, kom jag och tänka på mitt bästa år någonsin, 2009. Jag var så lycklig och glad över allt som hände! Jag är iförsig rätt glad detta året med, men inte på samma sätt. Det har hänt en del saker på vägen som jag hela tiden grubblar på. Därför tänkte jag friska upp mitt minne med några härliga minnen från 2009 ! Enjoy!

Det första som kommer upp i huvudet, är ju den person som är anledningen till mitt bloggnamn, Alexander Rybak.

Minns det som igår när jag, Jasmine och Emma fick träffa honom i Göteborg för allra första gången! :love:

En sista grej, är ju såklart mina närmaste vänner. Sen trean eller kanske ännu tidigare, har vi alltid hållit ihop i vått och torrt. Nu, 2010 har allt förändrats och alla hamnat i grupper 2-3 st i varje. Det är iförsig normalt i vår ålder, men oerhört synd. Snart är det dags för gymnasielinjer och vi skiljs alla åt för att satsa på sitt eget liv. Tycker vi borde ta till vara den tid vi har kvar tillsammans...



Dessa saker gjorde mig lycklig och kände att ingenting skulle kunna göra mig ledsen, sen tänkte jag, jomen joo...om de försvann ur mitt liv, hade nog inte klarat det. :love:

(Det gäller även Alexander ) :)

 

 


Kommentarer
Postat av: jasmine

<3

2010-11-26 @ 15:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback