En fundering...

Hej alla människor som heter Kjell....o hej till er andra också ;)
Jag har funderat, och jag känner att jag kanske inte hinner blogga så mycket nuförtiden. Åttan är ett riktigt tufft år där allt kan hända. Vinna eller försvinna, ungefär. V.44 är det höstlov, då kanske jag hinner med lite extra. Jag kanske inte ska sitta inne hela dagarna nu när frosten börjar komma, men kanske mer än ett inlägg, och kanske lite höstiga, nytagna bilder av mig ploppar upp, vem vet ;)
Så, bara för att jag är lite borta ett tag nu, så betyder inte det att varken ni eller jag ska lämna denna bloggen. Jag ska bättra mig framåt jul, eftersom det händer så fruktansvärt mycket då. Allt ska hinnas med, och då har jag nog tid
att lägga ut lite snabb info om hur min jul ska bli och vad som händer just då. Så, vänta och se.
Mitt favorit-talesätt: Tålamod är fiskarens bäste vän

Det brukar jag köra med. ;D Låter ju så oerhört löjligt xD
Iallafall, det var väl allt jag hade och säga just nu. Men som sagt, detta är inte en bloggpaus, utan snarare en förklaring varför saker är som de är. Så nu vet ni det.
Ojojoj! Hoppas bara ni orkar läsa allt. När fingarna får bestämma mer än min hjärna är det svårt att få tillbaka makten. De bara rullar över tagentbordet.
Sådär, nu tror jag jag har makten igen.  Här kommer en bild jag hittade och som jag kände för att redigera. Puss!
Foto: Rybaklover
Redigering: Rybaklover - Picnik.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback