I can't imagine life if you were gone - R.I.P

Hej..
Ursäkta att jag inte skrivit sen i fredags, men den dagen hände något fruktansvärt.
Jag och min syster skulle gå ut och mata våra 3 kaniner med hö och pellets. Pelletsen var helt nyköpt så de hade inte fått något av just den pellets-påsen innan. När vi gett två stycken pellets börjar min kära kanin Snuffe som är 8 ½ år att skippa efter andan och kräkas! Vi ropade på familjen och alla sprang ut...
Snuffe dog...inom loppet av 2 minuter..
Detta hände med Karamell också, hon höll sig levande i 1 timme extra, men dog sedan i transportburen i bilen.
Vi har fattat det som att de har blivit "pellets-förgiftade", eftersom vi inte hann ge vår tredje kanin, Vickevire, någon mat, och de andra dog efter några tuggor. Det är otroligt dåligt att två kaniner plötsligt faller ner och dör av en djuraffärs urdåliga pellets!!
Kära Snuffe... Han har vi somsagt haft i 8½ år och han har varit med oss på allt.. I husvagnen på semestrarna, på stranden, många bilresor fram och tillbaka, och alltid funnits där hemma! Under hela min uppväxt! :'(
Snuffe & Karamell...
Må ni båda vila i frid!!
Det förtjänar ni!
:love: Snuffe - Vi saknar dig redan :love:
:love: Karamell - Jag har inte känt dig så länge, bara i 1 år. Men, du va allt en go kanin du också :love:

Kommentarer
Postat av: E

Gud vad fina bilder!

Lider med dig gumman..<3

2010-10-11 @ 14:56:34
URL: http://photobyemma.blogg.se/
Postat av: felix

fin kanin kramar felix

2010-10-14 @ 19:41:08
URL: http://felixcool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback