Go' Kväll!

Ikväll blir det tidig sängdags, så livet rullar på lite bättre. En jobbig skolvecka står vid dörren och knackar på, och sömn är ju inte direkt fel ;)
Var precis o handlade lite gott till kvällens mys...en 1,5 l's LOKA-Päron och EXTRA DROPS :D Haha, det blir mitt festande.
Har ni tänk på att en stor LOKA och en liten LOKA kostar typ lika mycket, bara att den större kanske kostar 3 öre mer..Haha! Vad väljer man då...? ;) Osså kan jag inte dricka LOKA-naturell längre, ne usch! Har vant mig så vid alla smaker, särskilt Päron då.
Appråpå något helt annat, lyssna på denna låten...Rysk, men jättebra version av Alexander tycker jag. Även om man inte fattar ett skit om handligen i låten, är den ändå go' ;)
Denna är också en rysk sång från den ryska filmen Black Lightning från 2009. Den är verkligen bra!! :D

Enjoy!

 

Ha en mysig kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback