Hur du kontaktar mig

Hej hej! Härlig kväll? Ajjemen!
Här är humöret på topp! Ska strax springa in i duschen..(springa..?) och bara stå där och njuta ett tag. Det förtjänar man efter en muntlig engelsk redovisning idag..(hjäälp!). Hyperventlilerade lite där, men det är väl så det ska vara ? :)
Satt precis och mejlade till er läsare lite svar osv. Ni förtjänar alla svar ni kan få. Det är ju ni som läser, så ni måste ju förstå det som står också! :) Så, jag tänkte, om ni vill kontakta mig personligen, utan att det syns i kommentarfältet, kan ni göra det på följande sätt:
Mejl:

[email protected]

Min egna frågespalt:
Facebook:
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002205593530
Skype:

rybak.lover

Eller bara lägga en kommentar utan några som helst problem! :) Du väljer!
Var inte rädd att fråga, beundra, kritisera eller bara säga din mening!

Om en kommentar är ett starkt argument, kanske den förs vidare till en diskussion, vem vet?
Jag fastnar ofta för argument, att jag vill skriva, skriva skriva! Så var inte blyga! ;)

Ha det bra, mejla mig nu, så jag har å göra i helgen! Puss!

/Rybaklover



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback