Star Wars-förebilderna - 30 år senare

Ni kanske inte visste det om mig, men jag är ett riktigt stort fan av Star Wars! Jag älskar filmerna, skådespelarna, storyn och regissören! Det är de bästa filmerna som gjorts, enligt mig! Det finns inget man kan missta sig på!

Just därför så...blev jag lite fundersam när jag insåg, hur mycket man förändras genom åren. Hur olik man blir, utan att man märker det. Man vänjer sig av hur man formar sig under dagarna i ända och inser då inte "förvandlingen".
Det har nu gått 30 år sedan Star Wars-succén och några stora förebilder har ju förstås då varit Mark Hamill (Luke Skywalker) och Carrie Fisher (Leia Skywalker). Idag är Mark 59 år och Carrie 54 år.

Håller ni med om att man inte riktigt kan inse hur mycket som kan hända en på 30 år?

Före:

Efter:

Mycket har hänt sedan Dödsstjärnan förstördes..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback