Svar till en livsfråga...

En fråga på allas läppar...
Visst är det en väldigt svår fråga? På något sätt, har inte människan en konkret förklaring till det.. men det har jag. Jag har svaret till er alla..
Det här är kärlek! ↓
Chris Medina (Från American Idol) sjunger låten What are words, som handlar om hans flickvän, som råkade ut för en olycka 2009. Hon fick en hjärnsjukdom och båda deras liv har vänts upp och ner. Låten handlar om hennes olycka, och att de båda kämpar för att försöka leva ett så normalt liv som möjligt. Han säger själv: "Vad skulle jag vara för kille som lämnade henne när hon behövde mig som mest?". De har varit ihop i över 8 år , och förlovade i 2 år. De är ihop än idag :love:
Jag tycker detta är otroligt starkt av de båda, och att livet måste kännas orättvist för var dag som går. Men, de har varandra, och det är det enda som behövs! <3


(Hans audition till American Idol)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback