Allsång på Bohus Fästning

Hejhej!

Detta var ju några dagar sedan, men vad gör det? Det är ändå ett minne för livet :) 

Den 4 Augusti hände det grejer för oss och min syster! Ja..var ska jag börja..? Jag tar väl det från början då! :)

För ca 2 månader sedan, så blev min syster tillfrågad om hon skulle vilja uppträda på Allsången på Bohus Fästning, som har varit en tradition i Kungälv sedan 7 år tillbaka, där mängder av artister kommit och uppträtt. I år var det The Playtones, Sara Varga, Linda Bengtzing m.fl. Och nu då, samt Elvira, min syster! :)

Jag är inte förvånad..hon sjunger som en gudinna! :love:




I väntan på att få komma in ^^

Det stod bra recensioner i Allsångs-häftet! *Tummen upp!*


Linda Bengtzing!



Dags för Elvira att uppträda med "Rolling in the deep"!

:)

Allsång! "Det börjar verka kärlek banne mig"! Min stora Melodifestival-favorit! :)

Sedan, var det dags för alla artister att välja en från publiken som skulle tävla om lite presentkort. Elvira tog pappa ^^ Lite roligt att de står bredvid Sara Varga, Linda bengtzing m.fl ^^ Tycker jag är coolt! (Btw. pappa kom tvåa i tävlingen. Den gick ut på att gissa titeln på låtar bandet spelade.)

The Playtones! :love:

Varga






Då var det slut, o alla är helnöjda!


Signering efteråt!


Jag träffade själv The Playtones + autograf ^^

Rolig kväll! Elvira var så duktig, hon är fantastisk. Blev så rörd när hon sjöng...Är så stolt över henne. Roligt att hon får vara med på såna här evenemang, bland kända artister och väl orgasinerade ställen :)
:love:

Det var iallafall en kväll att minnas, för oss alla :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback