Nya 2 ½ men

Kommer ni fortsätta titta på 2 ½ men efter bytet mellan Charlie Sheen och Ashton Kutcher?


Självklart kommer jag ge det en chans, men, på något sätt gillar jag inte när de byter skådespelare för samma karaktär. Serien blir som helt ny. Däremot ÄLSKAR jag Ashton, så det är ju inget fel byte, om man säger så :)


(Han spelar bl a Michael Kelso, i "That 70's Show") Det var hans stora genombrott som skådespelare. Sedan dess har han varit med i en rad olika, bra filmer som är värda att se. Jag såg t ex en i måndags. Den hette "Smekmånaden". Den va bra :)


Så...vad tycker ni? Är detta bytet bra eller anus? Tyck till!


Kommentarer
Postat av: E

Du har missuppfattat det, han ska spela en ny karaktär, inte Charlie Harper.

2011-08-10 @ 13:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback