Puttin' On The Ritz

Hejhej!

Idag blev det söndags-shopping med systrarna! :) Jättemys, dock lite stressigt eftersom det stängde klockan fem, så det blev bara 2 timmar. Men jag blev nöjd med mina köp! :)

Fick köpt en ûbergod parfym! Jag tycker själv att det är svårt med parfymer, de flesta är rätt stickiga i doften, och doftar oftast rätt billigt eller tantigt. Men denna, luktar äkta liljekonvalj! Åhh...gudomlig! Mmmmmm :)

Och här är såklart två tröjor från GinaTricot. Enjoy! :)


Yves Rocher - 205 :-

GinaTricot - 199 :-

GinaTricot - 149 :-


Kommentarer
Postat av: Petra

hej! jag har en såndär tröjja (den svarta med grå ränder) fasst den är rosa och grå! ;)

kram!

2011-09-08 @ 19:41:41
URL: http://ppeettrraas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback