Water for elephants

Hej!

Idag har vi gjort lite ärenden ute i lite ortar, blivit av med lite gamla grejer här hemma osv. Så det var skönt! Men det är egentligen inte jätteroligt att snacka om. Det jag tycker är mest roligt att snacka om, är att jag äntligen har sett "Water for elephants"! Yeeeeey! Jag som velat se den såå länge. :) För er som inte vet (men bör veta ;) ) är att Robert Pattinson spelar huvudrollen.

Jag måste bara säga: ÅÅååååååååååååååååååååååååååh, vad bra den är!! Tummen upp! Båda tummarna upp! Och Robert är så damn snygg i denna, man dööör! Första scenen ba *dog*!
Och den har sånt bra manus och är en riktig kvalitétsfilm! Verkligen!

Skulle egentligen sett den med mina kompisar, särskilt Jasmine och jag ville se den eftersom vi båda älskar Robert, men nu har vi inte setts på så länge, så..nu vet jag inte..

För visst är det så med skådespelare, de som är skickliga och professionella, väljer alltid bra filmer med bra manus. Eller hur? Jag menar, en stor skådespelare tar ju inte någon sket-roll i t ex "American Pie"? Jag tycker att när man är med i en film, och har en stor roll, är det viktigt att man står för vad man ska framföra. Så tycker jag iallafall! :) Om jag var skådespelerska skulle jag aldrig ställa upp i en film med t ex överdrivet många sex-scener och så. Det är väldigt B ..

Men somsagt, denna är storslagen, se den!



Se trailern här!


Kommentarer
Postat av: jasmine

skulle inte vi se den? :(

2011-08-22 @ 21:41:56
Postat av: little me!!

AAAAAAAAAAAAAAAAA, jag fattar inte att jag inte har sett den än, helt sjukt!

Fy faaan va han är snygg, han är världens snyggaste man helt klart fy fan, hela han är perfekt. Model, skådis, skriver otroligt fina texter, as bra röst och han spela instrumet. Hur kan man va så perfekt?!?! Jag dör, jag kan prata om honom i flera timmar, ne nu får jag sluta!!!!!!!! Robert varför är du så långt borta, min älskling är ju här o väntar på dig!?! Haha Kramis på dig!

2011-08-23 @ 21:43:58
URL: http://veggotallrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback