Övergång till Juldagen

Jahapp! Där var julen över även iår!

Den har varit bättre än förväntad, och förvånadsvärt lugn, med tanke på att vi får yra runt som hönor till alla ställen. Först julfrukost hemma, sedan iväg till farfar, senare på eftermiddagen cirka klockan fem, hem igen för att åka med mamma till mormor, sedan hem igen vid elva-tolv på kvällen, då..julklappsöppning i familjen. Den fick komma lite senare iår pga olika orsaker, men annars har vi den alltid efter frukost här hemma.

Med tanke på hur mörkt det är ute nu klockan 02:58 på natten, alltså juldagen, nu då, så kan jag inte riktigt visa vad jag har fått än. Däremot så kan jag säga att jag har fått extremt bra saker! Wow :) Här ska tittas på film och läsas bok ;) Visar somsagt mer imorgon! :)

God fortsättning till er alla! God natt, god natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback