Spotify Premium

Om ni har hunnit lära känna mig rätt, så är ju jag inte en sån där som får serverat allt på silverfat här hemma, som vissa andra i min ålder får hemma. Spotify Premium är ingen självklarhet för mig, så sedan den nya regeln uppkom, att man bara kan lyssna på låtar högst 5 gånger inom 10 timmar, har jag fått anpassa mig efter det. Men i förrgår köpte jag äntligen en månads premium, för att prova på :) Det kan nog hända att jag fortsätter med det, bara jag hittar affärer som säljer koder till Spotify. Som jag då gjorde i Nordstan - Pressbyrån. Inte ofta dem har det. Har hört att Seven Eleven har det, och det finns ju ingen lättåtkomlig för mig iallafall. Så nu är jag nöjd :)

Är ju fortfarande rätt ovan vid känslan, så jag är ofta beredd att stoppa en låt innan reklamen kommer osv :P Vill helst inte spela om samma låt heller, hehe xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback