Summering av 2011

God afton, god afton!

Om bara några timmar så sitter vi snart här hemma kring TV-soffan, håller i våra ciderglas så att knogarna vitnar och inväntar förväntansfullt på att Jan Malmsjö ska vägleda oss in till det nya året, och ovanför taket hör man raketer och smällare med dess fräsande och tjutande ljud.

Tänk! Nu sitter man här igen! Ett helt år har gått, ånyo. Vad har man egentligen hunnit göra? En dag går ju så fort, en vecka går ju så fort, en månad bara försvinner och ett år hinner gå innan man ens hinner blinka. Jag tror att det har blivit dags för Ottilia's årliga symmering av årets gång! Jag kommer visa bilder från hela året, dock inte i kronologisk ordning!


Jag tänkte ta allt det där som berört en under året. Både allt lyckligt och då man känt: "Jaha ja..Så det är såhär mitt liv blev..Vilken tur man har ändå!" och även dem stunder då man känt att livet inte alltid blir som man har tänkt sig.. Men dem dagarna behövs ju också, inte sant?

Jag må låta lite klyschig, men så är det ju på nyår, eller hur? *blink*

Men innan ni börjar bildspelet som finns här nedan, skulle jag vilja att ni hade lite stämningsmusik från våra kära ABBA-medlemmar med..

" H A P P Y   N E W  Y E A R ! "

Enjoy!

Alexander i Let's Dance ...En härlig tid!


Robert Pattinson till Sverige!!



Alexander & Jag på Lotta på Liseberg!

Åh, det var en upplevelse som man aldrig kommer glömma!


Min konfirmationstid! Även om jag numera är en tvivlande ateist, så var själva konfatiden riktigt rolig! Varför? Jo, för att Anna och Ida fanns ju där! :)



Sin storasysters student, såklart! Många ser det typiskt för mammor att tycka denna cermoni är betydelsefull, men nej nej. Även småsyskon anser det vara speciellt!

Obs! Linnea gick inte Estet ^^




Elviras uppträdande på Bohus Fästning med - Rolling in the deep (Adele)

Fantastisk upplevelse! Både för henne och för oss!





Camping med Anna & Oscar, som sker varje år! Otroligt mysigt och oförglömligt!






Min andra konsert med Håkan, i Slottskogsvallen!




Håkan i Lysekil! Min tredje konsert!




Håkan på Liseberg! Min fjärde konsert! Alla konserter har varit helt otroliga!



TWIDAY!


Sci-Fi Mässan med Ahm och Anna, den bästa mässan jag någonsin varit på! :)

Förutom Fotomässan xD


Ja, detta är väl mindre skojigt, men han förtjänar en plats i min summering. Bara för att döden är en ledsam sak, betyder det ju inte att man ska smussla undan den händelsen och hela tiden låtsas vara så lycklig och glad, att ingenting hemskt har hänt. Nej nej, Vickrevire, du har en betydelse för oss alla här i vår knasiga familj. Det ska du veta! :)


Uppesittarkvällen... :love:


Julafton!


Jag..tomte..hos farfar xD



Det var allt för mig...Så..

:love: Gott nytt år! :love:


Kommentarer
Postat av: little me

GOD FORTSÄTTNING OTTO!!!

Trevligt inlägg.

Puss och Kram!

2012-01-01 @ 14:21:53
URL: http://veggotallrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback