Jag är orolig..

Visst är det läskigt, den där känslan man får när man vet att man inte kan göra något åt en sak, fastän man så innerligt vill..?

Den känslan har jag haft ett par dagar nu, sen jag läste det här..



Det kan inte vara lätt för någon artist att vara känd, det kan INGEN människa klara under så lång tid. Man kan inte begära det av en människa, man måste inget heller..
Alexander hade en dröm.. om att spela, sjunga, skriva musik, vara en artist. Men, nu har det gått förlångt. Man vill så mycket, men kroppen klarar inte allt, inte psyket heller. Hans största önskan nu, är semester. Det hoppas jag verkligen har lägger mycket tid på. Så att han tillslut kan sluta ta sömntabletter mot oron. Han behöver helt enkelt någon att prata med och som ger honom stöd i det här. För om det fortsätter kommer det inte sluta lyckligt.

Tidningarna kan alltid överdriva, och det gör de säkert, men man ska alltid tro lite värre än vad det är.

Var rädd om dig, Alexander... :love:

Kommentarer
Postat av: little me!

Ja, uch!!

Läste det där för några dagar sen.

Rybak vill så mycket så han glömmer bort sig själv.



SV:Hehe, ja det blev endel text.

Och hjälp det tåg tid att skriva.

Men det blir alltid mycket text när jag ska skriva vad jag tycker, hehe:P



Ja, dom säger att det var dåligt.

Men jag vet inte, tycker det var "rent" och profsigt.

Brukar alltid vara massa "skoj", skämt och sånna saker, det kan vara kul men ibland bläää.

Så det var rätt bra att det var enkelt och rent, tyckte jag.



Kram!!

2011-02-07 @ 19:48:54
URL: http://veggotallrik.blogg.se/
Postat av: little me!

SV: ja, du får dömma mig själv på lördag, hehe...:P



PS:Kunde inte få in headern på min blogg.

Kan du hjälpa mig??:)

Kram!

2011-02-07 @ 20:17:35
URL: http://veggotallrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback