Romans mellan Alexander och Malin?

Har fått en del kommentarer och frågor om det verkligen är en romans mellan Alexander Rybak och hans danspartner Malin Johansson ifrån Let's Dance. Så tänkte att jag skulle berätta lite om vad tidningarna säger och om Malin's resonemang.



Själv säger Malin att hon är chockad över rykterna och att det aldrig skulle kunna hända något speciellt mellan dem, och att hon dessutom har känslor för en annan.

Många har kommenterat att de var väldigt nära varann under den första live-inspelningen av Let's Dance. Hon svarar att hon stöttade Alexander eftersom han var så nervös.
Alexander säger att de har en fin kemi, men att det är fokus på dansen, att den är den de är här för.
- Jag hade aldrig kunnat få en bättre danspartner, säger han.

I fjol var det även mycket skriverier om en romans mellan Malin och Let's Dance -deltagaren Stefan Sauk, där intima bilder uppkommit.
Malin, som enligt flera säkra källor inledde en romans med sin kavaljer Stefan under förra säsongen, erkänner nu i efterhand att det var mer substans i det förhållandet.
- Jag kan förstå att det blev så förra året med mig och Stefan, eftersom det var mer...på det sättet. Än det är nu, säger hon.
Dansösen vill kunna fokusera på jobbet, men att hon på livesändningarna måste hela tiden tänka på vad hon säger och gör så ingen tror att det är något annat mellan dem.

Hoppas ni fick svar på vad ni ville veta om dansparet!!
Fortsätt skicka in fler tips om vad ni vill veta!
Kommentera eller maila [email protected]

Ha de!!

Kommentarer
Postat av: E M M A S V Ä R D '

HAha, stackras malin då ;

2011-01-16 @ 10:16:54
URL: http://emmasvard.webblogg.se/
Postat av: little me!

FAN, jag som tänkte blogga om det XD

Haha, men jaja då slipper jag det, höhö.



KRAM!!

2011-01-16 @ 12:10:01
URL: http://veggotallrik.blogg.se/
Postat av: Rybaks-fan

Vad kul att du skrev om det, har undrat sen första avsnittet:) jag hoppas verkligen att Malin talar sanning för tror det blir enklare för Alexander att fokusera på dansen om det inte är en massa känslor inblandade ;)

2011-01-16 @ 22:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback