Söndag är alltid Söndag..

Hejhej!!

Detta är ett rätt ovärt inlägg, men som man ser i t ex i Kissies blogg, bloggar hon inte om något vettigt. Hon har inte så mycket mening med saker i hennes inlägg. Så, då borde väl detta vara tillåtet? ;) Det är ju ändå yttrandefrihet på bloggar.

Hursomhelst.. Jag har somsagt inget speciellt att säga, kanske bara berätta om min dag osv.. Min blogg heter ju Rybaklover, och det är för att jag "love" Rybak ;D Så, alltså blir det Rybaklover :) Det betyder att bloggen handlar om mig och Alexander Rybak. Så, ni som endast läser min blogg pga Alexander Rybak, så är inte detta bara en Alexander-blogg. Utan, det klart det har blivit mycket nu med Let's Dance och så, men tidigare har jag även lagt ut om mitt liv, lite :) Så, ni kan ju skippa i att läsa dom inläggen då ;)

Längtar till våren, då man får fota träd, buskar och blommor med knoppar som nästan har slagit ut, eller är på god väg till det ;) Blir ett nöje!

Hursomhelst.. nu har jag babblat om något jag inte skulle.. Kanske blir ett långt inlägg det här.. ;) Men, det var ju längesen jag hade!

Idag, klockan 10.00 gick jag upp, duschade o käka osv.. sen var jag egentligen redo för gudstjänst (till konfan), men det blev inget pga att jag inte hade ngn att gå med. Sicken osis va? ;) Iallafall...
Sen kl 13.00 drog man till Ida för hennes lilla tjejträff/fika/film, whatever vad vi ska kalla det, men så var det.
Vi kollade på film ( Streetdance ) och fikade på kladdkaka! :) En riktigt trevlig liten bjudning där..
Sen när jag drog hem, satte jag mig här vi datorn och velat runt lite.. Ska egentligen göra en sida Matte, men orkar verkligen inte!! Känns sååå jobbigt att börja med det nu! :( Men måste..Så ville bara skriva ett litet inlägg nu, så ni vet var jag håller hus :)

Som sagt, nu ska jag plugga..:( Men men.. ^^ Och just det!!! Sen blir det ju Solsidan, ni har väl inte missat det? ;) Hade jag gjort .. xD Kom på de nu..

Känns lite ovärt inlägg, men va fan!! ;) Bra utfyllnad på bloggen och en liten variation! :)

Enjoy!!!!!


P.S Blev en liten extra söt bild i inlägget, jag lottade bilden xD

HA DE!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback