Jag säger bara....

VILKEN FILM!!!!

Otroligt bra - Harry Potter och Dödsrelikerna del 2!

Om jag hade recenserat denna i Expressen eller nåt...Denna hade fått 5 getingar, helt klart!
(Dock såg jag att den bara fått 4..)

Den innehåller så mycket, på samma gång. Mycket detaljer, spänning, romantik, äventyr och fantasy, och bär med sig ett lyckligt slut! Är inte det så bra som det kan bli? :D:D

Jag lovar, jag grät från början till slut, ständigt! Jag började böla när man såg "Harry Potter och Dödsrelikerna del "-texten/titeln, alldeles i början av filmen. Jag tänkte "Det här är verkligen slutet".
Så för er som ska se den, ta med näsduk!

Jag minns första gången jag såg - Harry Potter och de vise sten, på VHS, i husvagnen med mamma, pappa och syrrorna. Jag minns hur rädd jag var, och att jag blundade i slutet när Voldemort kom. Men på något sätt har jag alltid blivit så bekväm när jag ser filmerna. Dem har nånting som inga andra filmer har. Det kanske beror på att de inte kommer från USA, för där ska ju allt vara så överdrivet och spexat. Detta kommer från ett ganska litet land - England. Där har dom stil!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback