En gratislektion inom kodmallar!

Hej!
Fick en fråga för några dagar sedan från denna tjejen , som undrade hur man gör en sån där rolig liten bild-länk vid sidan av bloggen (Här är min) ↓ så får ni en snabb genomgång här! Kommentera gärna hur ni tyckte beskrivningen var efteråt. Enkel, okej eller svår?

Pilarna med siffror visar vilken ordning ni ska göra alla sakerna :)
Ett:

Två:

Tre:


Fyra:

Leta efter en kodmall i närheten av det stället ni vill ha den på, här ser ni var ni ska klistra in vad!


Slutligen..:



Hoppas det var en snabb och enkel förklaring! Tack!


Kommentarer
Postat av: Petra

hej, alltså super snällt av dig att visa hur man sätter en bild dit vi sidan!! :) men jag har ennu en fråga hur får man detdär namnet dit att du har ju att ovanför bilden står hans namn men hur får man det dit? hoppas du förstod! :)

2011-06-26 @ 19:41:31
URL: http://ppeettrraas.blogg.se/
Postat av: Petra

alltså sorry nu bara men ja fattar fortfarande int hur man får dendär rubriken vid sidan för jag hittar bara på mina kodmallar vadsökerdu?,arkiv,senaste inläggen och kategorier men hur får man då dit att de finns alexander rybak?

kram!

2011-06-27 @ 18:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback