Klassens dag

Idag var det klassens dag i skolan :)



Vi hade lite orientering i Göteborg samt picknick efteråt i Slottsskogen. Helt okej, fast otroligt varmt, och jobbigt, särskilt med min tunga väska som innehöll matsäck, skor och massa presenter (fyller år imon , vetni ;) ). Sen drog vi till Bergakungen och såg Pirates of the Caribbean. Den var MYCKET bättre än vad jag förväntat mig och Gud..nu vill man se nästa :D


Foto: www.emmasvard.webblogg.se

Ûberfin bild, right? :D

Imorgon fyller ju jag år somsagt, och då händer det grejer, vetni! (Haha)
Först på förmiddagen firar vi med farmor och farfar hos pappa, senare på kvällen hämtar vi upp Anna som följer med Mamma m. familj till mostern Sara på grillfest ! :D
Efter det, ska Anna sova över här, och förhoppningsvis se The Human Centipede :)

P.S: Såg ni Talang ikväll eller? Jäkligt nöjd med vinnaren ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback