Mer behöver jag ej säga.

Jag vill verkligen dela med mig denna artikeln med mina läsare, för er som inte läser Aftonbladet. Men, även för er som gör det , ni kan ju alltid läsa den här en gång till!
Aftonbladet har gärna inte positiva artiklar om Alexander, men nu verkar dem ha hittat hem igen!

Eftersom 2010 var ett tufft år för Alexander, vill jag visa för omvärlden att..den kvällen i Måndags, när Alexander fick så mycket jubel och allt blev en enda stor succé.. det förtjänade han. Sådeså! Mer behöver jag ej säga.

Läs nu..



Kommentarer
Postat av: little me

Oooo, jag sitter och ler, mor så bra att han mår bra. Mitt hjärta är nu glad igen:)

Vill bara ge han en stor bamse-kraaam!

2011-06-23 @ 21:26:47
URL: http://veggotallrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback