Skolavslutning 2011

Japp..Hejdå 8:e klass - Välkommen säger vi till 9an där allt är avgörande :)

Idag är det skolavslutning och gissa om jag är TAGGAD! Längtar så förbryllat! Åhh..:)

Nu har jag precis duschat och ska strax sminka mig för att sedan skynda till skolan, inte många timmar kvar nu i tristess! Snart blir det semester med sol, bad och solskyddsfaktorn i högsta hugg! :D Ska bli kul!
Är det bara jag som börjar känna det där suget efter glass när jag hör "semester"? :)

Bild från förra skolavslutningen

Kommentarer
Postat av: Jessika

Oj, nian! Jag som tyckte att det verkade pirrigt att börja sjuan, haha! Men det är lite fuskigt, vi har inte avslutning förrän img...

2011-06-15 @ 18:39:41
URL: http://j-zee.bloggplatsen.se
Postat av: Ida

höhö där är inte jag med ;o ;-)

2011-06-15 @ 20:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback