China Fur Trade Exposed in 60 Seconds

Jag har så jääävla mycket att säga, så detta blir svårt!


Jag kortar ner mitt "tal".

Detta...är nog, tamefan det VÄRSTA jag har sett! Jag har sett mycket, hört mycket och vet mycket, men det är det värsta! Åh Gud! Jag vet inte vad jag ska säga! jag gick in på ett event som min syster hade deltagit i, så var det en länk med detta klippet. Jag visste inte om jag skulle vara arg, ledsen, skratta, gråta, riva ut hela jävla datorn, skrika eller dö! Detta är så fruktansvärt! Gaaaah! Hur ska jag uppmärksamma detta på ett förtjänat sätt??


Jag hittar inte ord, det är skitjobbigt att skriva nu såhär sent, men vafan ska jag göra? Jag måste komma ut med detta, visa var jag står, vad som är rätt och fel, så ni har en bra förebild för mig som bloggare!


Jag har alltid varit en djurvän, fråga min familj. Alla djur har alltid kommit till mig och jag har alltid kommit till dem. Så detta är som att någon i min familj skulle blivit utsatt för sånt här! Hjälp mig nu!


På ett sätt, råder jag er att inte titta på klippet här nedanför..Eftersom ni lär må lika dåligt som jag gör efteråt...Men med samma vilja vill jag att ni tittar på det, bara så att ni kan inse hur jävla sinnessjuka dessa brutala männen är! De behöver vård, spärras in! Det är samma som alla dessa delfin-dokumentärer!


Dessa männen gör inte detta för att de tänker "Nämen oj, så bra! Nu kan folk äta Delfin-soppa eller ha en fin päls på vintern!" Ne! Dom tänker inte (för det första), De vill bara känna makt, kraft och utföra sina probem på små stackars försvarslösa djur, som har mer rätt än oss att ta plats och leva på denna Jorden. De kom fan först! Dessa män är redo att offra liv på ett så otroligt brutalt sätt, så att de kan må bra på sina sadist-behov och leva gott på alla pengar dom tjänar! Visst! Det hjälper dom i 5 sek! Ett liv går aldrig att ersätta! Människan är flera gånger starkare än små djur fysiskt! Dem har inte en chans! Så fort de är tillfångatagna är deras liv körda.


Detta går att stoppa! Gå med i detta eventet, för att stödja denna kamp mot ondskan! Klicka på "Kommer", skriv sedan i loggen ditt fullständiga namn, och orten du bor i. Sedan, bjud in alla dina vänner på facebook eller dela med dig här på bloggen! Det har jag gjort, och det är tamefan värt!


Här är klippet, det är 01.00 min långt. Men läs detta innan...


Detta är alldeles på egen risk när du väljer att se videon! Jag har varnat dig innan! Detta bör inte ses på under 15 år, kanske t o m högre. För vem fan vill se detta? Vem fan mår bra av att se detta? Vem fan får inte men för livet av denna? Tänk på det! Somsagt, du väljer själv! Det är inget jag står för sedan, effekterna efteråt dvs!


(Denna gången skriver jag inte Enjoy!)

> : (

Klicka här för att komma till klippets hemsida! Mycket bra sida! Obs! Engelsk text!


Kommentarer
Postat av: little me!

Bra att du skrev det på din blogg!

Jag har skrivit mitt namn på eventet, men videon den klarar jag nog inte att se på.

Men jag förståd var det handlade om, när min kompis skrev, fy fan jag klarade bara av att se 3sec.

Men bra att du tog upp detta!

Men på eventet står det att "man" ska skicka in. Så den som skapade eventet kommer inte göra det...hoppas någon gör det!



SV:Ja, han ee grymt bra:)

Love him.

Kramis.

2011-06-29 @ 10:49:29
URL: http://veggotallrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback