Han har varit otrolig

Nu sitter jag här...lite deppig efter kvällens resultat, men vafan, varför vara ledsen? Det drabbar visserligen mig som inte kommer se fram emot något på fredagkvällarna längre, men för Alexander är det så otroligt bra. Även om han blev rikligt besviken så får han nu chans att ta ut sin semester (förhommningsvis lång) i USA och ha det riktigt mysigt! Det behöver han!

Jag blev lite rörd just när de ropade ut de vidaregångna "Frank och Charlotte!!", men nu känns det ju bara bra när jag tänker på hur bra Alexander kommer må, om han nu avbokar allt annat :)

Om mina önskningar om Alexanders hälsa, ser jag fram emot sommaren 2011! Gör inte ni?

Om ni är med mig, gå med i detta evenemanget på facebook.com:
http://www.facebook.com/event.php?eid=185979754778289

Här är bilder från Alexanders tid i Let's Dance 2011!
















Allt kan hända, så är det bara ..

Men jag lovar att försöka blogga minst lika mycket som jag gjort om Alexander nu under Let's Dance. Det kommer ju visserligen inte finnas lika mycket intressant och så mycket uppdaterat, men ska göra mitt bästa!

Hoppas inte detta drabbade mina bloggläsares existans, för ska verkligen göra bloggen rolig så bäst jag kan!!

Trösta nu varann där hemma, och tänk på den fina tiden Alexander ändå fick ha under Let's Dance 2011!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Annso

så sjuukt inte okej. det gjorde lite ont i hjärtat att han påkte ut, vad ska jag nu göra på fredagskvällarna?!

2011-03-12 @ 14:06:40
URL: http://environmentchanges.blogg.se/
Postat av: Josse

jag tyckte också det var synd, han kunde gjort så mycket mer =( men tyvärr så måste ju någon åka ut efterhand.. det är ju ändå en tävling.. nu får jag heja på jessica istället... =o och han kommer ju till finalen igen med de andra utslagna! =D

2011-03-12 @ 15:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback