Rätt/Fel

Nämen se där..det blev visst ett litet inlägg trots allt :)

Satt och tittade på Alexanders senaste medverkan in den ryska tvshowen Zirka+Zirka (Stjärna+Stjärna). I det går det ut på att de parar ihop två artister som uppträder med sång inför publik och jury. Juryn plockar ut en efter en under veckorna. Kortfattad förklaring, hursomhelst...

Ryska är något av det mest obegripliga språket..för oss då. Så man förstår ju inte vad de sjunger om, men denna gången utspelade det sig på en cirkus.

Är detta den man som alla tjejer föll för under ESC 09..? Bara undrar liksom... ;)

Rätt/Fel?
Hehe, nääe, jag kände att döskallarna va att ta i, eller?
Måste säga att, om jag någon gång ska gå på cirkus, vilket jag helst inte gör för jag avskyr sånt, vill jag gärna ha Alexander som clown, så söt :P

Se hela uppträdandet här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback